تولد یک امید...
وقتی که چشمانش را آرام باز می کند و معصومانه و به سختی به شما می نگرد یعنی پیغام ارزشمندی برایتان آورده که باید به آن توجه کنید:
شما یک "پدر" هستید آقا! شما یک "مادر" هستید خانم!
دوستتان دارم!
و خدا به هر سه نفرتان آرام لبخند می زند...
پی نوشت:
چند شب پیش سید ایمان(ضیابری) عزیزم با من تماس گرفت و یک خبر عالی عالی! را به من مخابره کرد. سید و همسر ارجمندش در روز ولادت بانوی بانوان عالم،حضرت مادر سادات(سلام الله علیها) صاحب یک بانوی سادات کوچک و زیبا شده اند... مبارکتان باشد تولد یک امید...
این هم دسته گل کوچک من تقدیم به شما:

+ نوشته شده در جمعه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱ ب.ظ توسط .::محمد حسین نیکزاد::.
|